You are currently viewing שאלות ותשובות לגבי מעקב אחר דומיין
שאלות ותשובות לגבי מעקב אחר דומיין

שאלות ותשובות לגבי מעקב אחר דומיין

זמן קריאה: 2 דקות

האם יותר מאדם אחד יכול להזמין את אותו דומיין?

לפני מרץ 2009, התירנו רק הזמנה אחורה אחת לכל שם דומיין. המשמעות היא שאם לקוח אחר הציב סדר חוזר על שם דומיין לפני מרץ 2009, לא תוכל להזמין את אותו דומיין אחורה כל עוד המסדר האחורי המקורי נשאר בתוקף. אם הזמנה אחורית הוצבה בדומיין לאחר מרץ 2009, אתה עדיין יכול למקם סדר אחורי באותו דומיין.

 

האם פקודות אחזור דומיינים מבטיחות רישום שמות מתחם?

לא. השירות בהזמנת דומיין אינו מתחייב שתרכוש שם דומיין. כאשר אתה מציב סדר בחזרה, אנו מנסים להשיג עבורך את שם הדומיין כאשר הוא זמין לרישום. אם הוא מופיע למכירה פומבית, אנו מספקים לך הוראות כיצד להשתתף.

כל סדר אחורי מגיע עם ניטור דומיינים, שירות שימושי המאפשר לך לעקוב אחר שם הדומיין. זה שומר אותך בתאריך תאריך התפוגה של שם הדומיין וכל שינוי במצבו.

אם שם דומיין שמוגדר לאחור הופך להיות זמין, אך השירות שלנו לא מצליח לרכוש אותו, או שאתה מאבד את המכירה הפומבית, אתה יכול להקצות מחדש את ההזמנה הקודמת לשם דומיין אחר. אם איננו מסוגלים לרכוש את שם הדומיין שלך, אנו נודיע לך באמצעות דוא"ל.

למידע על הקצאת סדר מקוון אחורי, ראה שינוי סדר הזמנות לשם דומיין אחר .

 

מהו מעקב אחר שם דומיין?

מעקב אחר דומיינים עוקב אחר שינויים בהגדרות שם הדומיין. זה כולל גם מעקב היסטורי אחר שינויים בשמות דומיינים ומפקח על שמות דומיינים הרשומים בכל מקום. כאשר מידע על הגדרות אלה משתנה, ניטור דומיין שולח לך הודעה בדוא"ל, היתרון הגדול שאם זה דומיין שאתם רציתם והוא משתחרר לשוק תקבלו עדכון מיידי ותוכלו לנוסת לרכוש אותו ראשונים בזכות הידע המקדים שיש יהיה לכם.

ניטור אחר דומינים בכל פעם. כדי להמשיך ולעקוב אחר שמות מתחם, עליכם לחדש את המנוי החודשי בהתאם לחבילה שרכתם.

אתה יכול להשתמש בשירות ניטור הדומיינים שלנו כדי לעקוב אחר שם דומיין עם סיומת. Com, .us, .biz, .net, .org, .info, .me, .mobi, או .co, אפילו כאלה שאינם רשומים על ידי אתה או איתנו.

באופן ספציפי, שירות זה עוקב אחר:

רשם – מודיע לך על כל שינוי ברשם שם הדומיין המפוקח.

סטטוס – מעקב אחר כל שינוי בסטטוס של שם דומיין. לדוגמה, אם שם דומיין בפיקוח שנרשם אצלנו משנה את הסטטוס שלו לבלתי נעול , ניטור דומיין מודיע לך. זה גם מודיע לך כאשר שם דומיין בפיקוח שאינו רשום אצלנו נכנס למצב pendDelete או redemptionPeriod ; מה שמצביע על כך ששם הדומיין עשוי להיות זמין בקרוב.

תאריך תפוגה – מעקב אחר כל שינוי בתאריך התפוגה של הרישום עבור כל שם דומיין בפיקוח.

שרת שמות – מעקב אחר שינויים בשרת השמות.

למידע נוסף ראה באתר ניטור ומעקב של דומיין .