You are currently viewing חדשנות בעולם האנרגיה הסולרית
אנרגיה סולארית

חדשנות בעולם האנרגיה הסולרית

זמן קריאה: 2 דקות

אין ספק שהעתיד כבר כאן בהרבה מאוד מובנים בתחום הטכנולוגיה, כאשר גם בתחום חדשנות באנרגיה סולרית אין עוררין שלאחרונה אני עדים לפתרונות רבים שלא חשבנו שיהיו קיימים בשנת 2020 כמו למשל בניינים שמייצרים בעצמם אנרגיה.
אם בעבר ראינו גורדי שחקים עשויים מחומרי בטון הרי שכיום ברוב גורדי השחקים המעטפת החיצונית שלהם עשויה אלומיניום שעוזר להם לנצל את קרני השמש לייצור אנרגיה. עד לפני מספר שנים, ניתן היה להפיק אנרגיה סולרית רק על גגות של מבנים, לולים ומבנים תעשייתיים או פרטיים גדולים, אך היום עולם הבניה לקח את הנושא צעד אחד קדימה וזה כמובן מביא המון יתרונות.

 

הכירו את חברת אלומיניום קונסטרקשיין

היום ישנם הרבה מאוד פתרונות לחיפוי קירות חיצוניים בתחום האלומיניום, כאשר כל סוג אחר של קיר אלומיניום מביא איתו יתרונות רבים כמו הכנסת אור טבעי מקסימלי אל תוך הבניין, בידוד טרמי ואקוסטי ועוד אך ללא ספק היתרון המשמעותי ביותר שפותח לאחרונה הוא ייצור אנרגיה באמצעות לוחות אלומיניום המותקנים על החלק החיצוני של המבנה בתור הקירות. הרי קירות האלומיניום כבר שם, השמש גם היא בשמיים כאמור יוקדת על אותם פאנלים של אלומיניום, ורק צריך למצוא פתרון כיצד לנצל אותם לייצור אנרגיה.

חברת אלומיניום קונסטרקשיין מתמחים בהתקנת פאנלים מאלומיניום על גבי מבנים עם מערכת לייצור חשמל. אותם פתרונות שאנו מספקים עבור קהל הלקוחות שלנו מצד אחד חוסכים לנו באנרגיה ומייעלים תהליכים אנרגטיים ומצד שני משפרים באופן מובהק את תהליך הבניה, המראה העיצובי של המבנה ותורמים לאורח החיים שלו.

 

חדשנות באנרגיה סולרית – ממקסמים את הקיים

אין ספק שבכל הנושא של אנרגיה סולרית טמון חסכון עצום במשאבים ובעיקר בכסף עבור אותם מבנים שמנצלים את אנרגיית החום הנקלטת על גבי אותם פאנלים סולריים. הרי אם נחשוב על זה לעומק נגלה כי אנו עושים שימוש כמעט בלתי פוסק בחשמל, יום יום, שעה שעה, דקה, דקה. מדובר באחד המוצרים הכי נצרכים בעולם ואם יש אפשרות להפיק אותו בעזרת משאבי הטבע, למה לא לנצל זאת לטובתנו? נושא החדשנות באנרגיה סולרית הביא חברות רבות להמציא פתרונות שיעזרו לניצול אותה אנרגיה וייצור חשמל יעיל יותר.

פאנלי האלומיניום שמייצרים את אותה אנרגיה סולרית נעים על ציר ועוקבים אחרי השמש על מנת לנצל בצורה המקסימלית את קרני השמש ולייצר בצורה יעילה יותר אנרגיה מקרני השמש לאורך זמן רב יותר. מערכת עם פאנלי אלומיניום שעוקבת אחרי קרני השמש על ציר אחד או שניים יכולה לייצר כארבעים אחוז יותר אנרגיה ממערכת רגילה. באופן כזה אנחנו גם מנצלים את אנרגיית החום לטובת ייצור חשמל וגם שומרים על הסביבה שלנו, שכן בטווח הארוך נצטרך לייצר פחות חשמל בדרך המסורתית וזה כמובן תורם רבות לאיזון הסביבתי.