You are currently viewing תריסי גלילה מאובטחים לבית העסק
תריסי גלילה מאובטחים לבית העסק

תריסי גלילה מאובטחים לבית העסק

זמן קריאה: < 1 דקה
עם ההתרחשות ההולכת וגוברת של שיעורי פריצה ופשיעה, זה הפך להיות חובה עבור בעלי עסקים להתקין תריסי גלילה מאובטחים . זו הדרך הטובה ביותר להגן על מוצרים וציוד המוצבים בתוך הבניין. מדובר בתריסים מעוצבים להפליא המציעים הגנה מרבית. בימים קודמים, דלתות גלגול היו אמורות להיות לא מושכות ותעשייתיות. בימינו, יש להם גם חלק משלהם בערעור הגופני.
עם הפנים המשתנות, נעשה שימוש גם בתריסים חיצוניים חשמליים המתאימים באופן מושלם לחצרים התעשייתיים. יש להם גם אפשרויות שליטה מרחוק שחוסכות את המאמץ שלך מהפעלה ידנית.
ללא ספק, אחד היתרונות הטובים ביותר של תריסי גלילה הוא האבטחה. הם דרך חסכונית להגן על שטחי האחסון, המחסנים והמפעלים שלך. הם קלים, אך חזקים אשר כל אחד יכול לטפל בהם. לא צריך שום כישורים מיוחדים כדי להפעיל אותם. הם חזקים מספיק כדי שפורץ לא יכול לשבור אותם בגלל קשיחותו. הם מתאימים לנכסים הקשורים לעסקים הדורשים רמת אבטחה גבוהה.
הם מציעים יתרון נוסף של בידוד. אם למפעל או למחסן שלך יש כניסה גדולה, חשוב למנוע את אובדן החום. תריסים מבודדים הם בעלי משקל קל. הם מפתחים ביעילות מחסומי קול ושולטים כראוי את עומס האוויר שנכנס לחדר.
הם מגנים על החלונות מפני מזג אוויר קשה כמו סערת ברד או קרני UV קיצוניות. אפשר פשוט למשוך את הגלילים למטה במקרה של מזג אוויר גרוע. תריסים אלה מסיטים ענפים ופסולת אחרת שיש בהם פוטנציאל לשבור את דלתות הזכוכית והחלונות. הם לא משקשקים ברוחות עזות.
זה חוסך הרבה אנרגיה וזה היבט רווחי עבור בעל עסק. יש לו פרופיל אלומיניום ששומר על דפוס מזג האוויר הקשה בחוץ. עם שמירה מושלמת על הטמפרטורה, אפשר להוציא פחות על אנרגיה וזה מוליד את חשבון החשמל המופחת.
אם ברצונך להגן על הדברים הקשורים לעסק שלך מפני נזק או איום לא רצוי, צור עימנו קשר להצעת מחיר מובילה. או בקר באתר שלנו כדי לדעת יותר על תריסי גלילה.