You are currently viewing מורה פרטי – ההבדל בין ציון 80 ל-100
מורה פרטי – ההבדל בין ציון 80 ל-100

מורה פרטי – ההבדל בין ציון 80 ל-100

זמן קריאה: 2 דקות

מורה פרטי הוא כזה שלא יוותר עלינו, וייקח אותנו יד ביד לעבר לציון הטוב ביותר. מה הופך את המורה הפרטי למורה פרטי מצוין? איך ניתן לבחור מורה פרטי שייקח אותנו עד למטרה עם חיוך וסבלנות? ואיך בוחרים מבין מבחר המורים הפרטיים?

 

מורה פרטי שאכפת לו

רוב המורים הפרטיים הם נחמדים ואדיבים, נסו לאתר את המורה הפרטי שבאמת אכפת לו מהציונים שלכם. כזה שישלח לכם ערב המבחן הודעת בהצלחה ואפילו יתעניין איך הלך לכם לאחר המבחן. מורה שחשובה לו ההצלחה שלכם, הוא זה שיעשה הכול כדי שתצליחו, וישקיע את מירב המאמצים שלו למענכם.

 

מורה בעל ידע מקצועי מתאים

כדי שהמורה באמת יוכל לסייע לכם בצורה המרבית, עליו להיות בקיא בחומר, וכמובן לדעת להעביר אותו בצורה הטובה ביותר. על המורה להעביר לכם את הנושא בצורה פשוטה וברורה וככל הניתן, ולאפשר לכם לתרגל כל נושא חדש מספיק זמן, עד שייקלט אצלכם בראש.

 

מורה פרטי לפי המלצה

אין כמו המלצה מחבר, כזו שיכולה "לסגור לנו את הפינה". לא פעם, אנחנו חוששים לנסות מורים פרטיים חדשים מחשש שלא נתחבר אליהם, או לשיטת הלימוד שלהם. לעומת זאת, מורה שקיבלנו עליו המלצה, כנראה יהיה לשביעות רצוננו, ויחסוך מאיתנו ניסיונות מאכזבים.

 

מורה סבלני ונעים הליכות

אחד הדברים הכי חשובים בשיעור פרטי, הוא מורה שיהיה סבלני אלינו, קשוב לצרכים שלנו, ויוכל לשים את האצבע על המקום בו אנחנו צריכים עזרה. מורה פרטי שיוכל למקד את הבעיה שלנו, הוא זה שיציע דרכים יצירתיות לפתרון הבעיה, וינסה ללמד אותנו במגוון דרכים עד שהחומר ייקלט.

זמינות וגמישות

לצד אדיבות, אחד הדברים היותר חשובים הוא גמישות וספונטניות. מורה פרטי שעמוס בתלמידים, לא יוכל לרוב לקבל אותנו בהתראה קצרה, או להיות גמיש איתנו בלוח הזמנים. אחת השאלות שכדאי לשאול עוד בשיחת ההכרות, היא מה הגמישות של המורה, כמה שיעורים הוא יוכל לקיים בשבוע ,ומה ההתראה הקצרה ביותר בה ניתן לקבוע שיעור.

 

תעריף לשעה ומשך השיעור

קיימים מורים פרטיים שמציעים מעין "כרטיסיה", ומאפשרים הנחה כשקובעים מספר רב של שיעורים. בנוסף, בררו מה משך השיעור, ובחרו באופציה שמתאימה לכם. למשל, במידה והריכוז שלכם קצר, בקשו מהמורה שיעורים של 45 דקות, ובמידה ואתם זקוקים לזמן רב כדי להטמיע את החומר, בקשו שיעורים כפולים. כך או כך, נסו להתאים את משך השיעור אליכם, כדי להפיק את המירב מהשיעורים עם המורה הפרטי.

 

איך מוצאים מורה פרטי?

רבים חושבים שקל למצוא מורה פרטי, בגלל המבחר העצום שקיים. בפועל, מציאת מורה פרטי הופכת למשימה מורכבת, כאשר המבחר גדול וקשה למצוא את המורה שיתאים לנו ככפפה ליד. ידיד מורים פרטיים מרכזים עבורנו מורים פרטיים לפי איזורים, ומקלים על המשימה.