You are currently viewing מהם סוגי שירותי מחשוב לעסקים ?
מהם סוגי שירותי מחשוב לעסקים

מהם סוגי שירותי מחשוב לעסקים ?

זמן קריאה: 3 דקות

בסביבה העסקית של ימינו, מערכות IT ממלאות תפקיד קריטי בהנעת פעולות יומיומיות. עם זאת, עסקים נמצאים תחת לחץ גובר הן להצטיין בעבודות הליבה והן בפעילות ה- IT שלהם.

אתה צריך שהאחרון יצליח בראשון. אז, מהם סוגי שירותי ה- IT בהם העסק שלך זקוק כדי להצליח? הסבר על שירותי מחשוב לעסקים ושירותי IT מנוהלים יענו על השאלה הזו בפוסט זה.

סוגים נחוצים של שירותי IT

חומרה

בין אם מדובר במחשבים ניידים, תחנות עבודה, מדפסות או שרתים, מערכות חומרת IT הן מרכיב מרכזי בכל עסק. עם זאת, פירוט או אובדן חומרה עשויים להשפיע קשה על הכנסות העסק ויכולתו לספק לשוק בזמן.

כאן נכנסים לשחק שירותי חומרת IT . שירותים אלה מסייעים לעסקים לשמור על מחשבים ונכסי חומרה אחרים שלהם בצורה אמינה ובטוחה. למעשה, גם לאחר פרישת המכשיר, ספק שירותי ה- IT יסיר את הכונן הקשיח כדי להבטיח כי נתוני העסק ומידע סודיו אינם פגיעים.

 

תוכנה

זה מתרכז בעיקר בניהול נכסי תוכנה (SAM). במסגרת SAM, עסקים פועלים להבטיח כי רישיונות התוכנה שלהם יהיו עדכניים ותואמים עם הסכמי משתמשי קצה.

בנוסף, ספק שירות SAM ייראה להפחית את עלויות התוכנה על ידי מציאת רישיונות שאינם בשימוש ומיותר. כדוגמה, במקום לקנות רישיון חדש לעובד חדש, ספק SAM יבדוק תחילה אם יש רישיונות שאינם בשימוש.

 

תשתיות רשת

תשתית רשת של חברה תכלול בדרך כלל קישוריות לאינטרנט ורשתות פנימיות בין מחשבים למכשירים אחרים (כמו מדפסות).

כשמדובר ברשתות, המטרה העיקרית של ספק שירותי ה- IT היא לשמור על הרשת מאובטחת מפני איומים פנימיים וחיצוניים. בדרך כלל זה עושה זאת על ידי התקנה וניהול של חומות אש כדי למנוע התנועה הזדונית להגיע לעסק.

זה גם יפקח על הרשת כדי לאתר ולהגיב לתעבורה וחדירות לא תקינות. עסקים עם גישה מרחוק, מערכות תשלום וסוגי רשת ספציפיים אחרים יזדקקו גם הם לניטור מסביב לשעון על ידי ספק שירותי IT.

בנוסף למערכות רשת, הספק שלך יעזור גם במדיניות רשת. אלה יכולים לכלול מניעת כניסות חיצוניות למערכת (למשל מערים אחרות, מדינות ומדינות אחרות), דרישה לאימות רב-גורמי (MFA) וצעדים אחרים.

 

ניהול מכשירים ניידים

במתן שירותי מחשוב לעסקים כיום עובדים שמביאים טלפונים משלהם לעבודה ומשתמשים בהם לצרכי עבודה זו הנורמה. עם זאת, לא לכל עסק קיימת תוכנית BYOD (מכשיר להביא-משלך-משלך) לאבטחת הנתונים והנכסים שלהם במכשירים חיצוניים אלה.

ספק שירותי IT יסייע ביישום BYOD בארגון שלך באמצעות ניהול מכשירים ניידים (MDM). זה מאפשר לך לאכוף מדיניות אבטחה בטלפונים של העובדים שלך.

היתרון של MDM הוא בכך שהיא מבטיחה שרק מכשירים מאובטחים (למשל, טלפונים לא מעובדים) יוכלו לגשת לנתונים וליישומים שלך. ובמקרה של מכשירים שאבדו או נגנבו, MDM יאפשר לך למחוק מרחוק נתונים מאותם מכשירים, ובכך לשמור על אבטחת הנתונים שלך.

 

מחשוב ענן

מספר גדל והולך של עסקים מסתמכים על הענן שיארח את הנתונים שלהם. במקרים רבים הנתונים כוללים מידע סודי על לקוחות, חולים ונכסים אחרים.

ספקי שירותי IT מסייעים לעסקים לנהל את שירותי הענן שלהם בשתי דרכים.

ראשית, הם עוזרים בתצורה וניהול של מערכת הענן. הם יסייעו בעבודה המורכבת של הגדרת יישומים ונתונים שמתארחים בענן וכן לפתור שגיאות והשבתה.

שנית, הם ישמרו על מערכות הענן שלך מפני איומים, כגון פריצות. הרעיון – כמו כל שאר שירותי ה- IT המנוהלים האחרים – הוא לשחרר אתכם להתמקד בעבודות הליבה שלכם ולא להסיח את הדעת על ידי התמודדות עם האחזקה היום יומית של נכסי הענן שלכם.

 

אבטחת סייבר

לבסוף, אבטחת סייבר חלה על כל אחד משירותי ה- IT שלמעלה. עם זאת, כדאי לדון בכוחות עצמו מכיוון שזה תחום מורכב ומתפתח כל הזמן.

נותני שירותי IT ימשיכו להתעדכן במעברים אלה וישקיעו בטכנולוגיות והמיומנויות הנחוצות כדי לשמור על עצמם ועל לקוחותיהם. בתורו, אינך צריך להסיח את דעתך על הצוות שלך בכדי להתעדכן בנושאים אלה; במקום זאת, אתה רק צריך להתמקד בעבודת הליבה שלך.

לבסוף, בנוסף לתמיכה בניהול מערכות ה- IT שלך, ספקי שירותי IT יכולים גם לעזור בהגדרת ויישום פרויקטי ה- IT העתידיים שלך.

היועצים שלנו יביאו לשולחן את הניסיון המוכח שלהם ויסייעו במיפוי דרכים על צרכיך העתידיים. הם יעזרו לכם לחסוך מבחינת עלויות רכש ותחזוקה ובנוסף יבטיחו כי תוכלו לעמוד בכל הדרישות שלכם צרו קשר עימנו היום בכל שאלה 077-4000179.